Wednesday, September 15, 2010

Pengalaman menggunakan BIOZONE

sy nak cerita ttg pengalaman diri saya sendiri:
sblum ini, klu kereta saya pasang air-cond,  saya mudah merasa pedih terutama di bahagian hidung dan mata. tapi, sejak sy dah pasang biozone ni kat kereta saya, mmg sy dah tak rasa pedih di bhgn hidung dan mata.

lagi satu...apa yg saya suka sgt bila dah pakai biozone ni, bau busuk atau masam disebabkan air tumpah(biasalaa kan..anak²), mmg dah tak jadi masalah da...takkan ada bau busuk.malah klu kata kita masuk keta ada bau masam, just pakai je biozone, dalam tempoh 2 minit,bau tu akan hilang.

dan baru² ni sy balik beraya, makan nugget dalam kete, biasanya klu nugget ni akan berbau kan dalam kete(alaa bau nugget yg digoreng), tp dgn biozone,tiada pon bau kecuali bau udara yg segar!!
salah satu kelebihan biozone ni, ia tak perlu penyelenggaraan dan ia boleh tahan untuk  *5 tahun (klu dalam sehari kita gunakan selama 5jam).

biozone juga elok untuk kita yg sering perjalanan jauh kerana ia juga boleh mengurangkan rasa mengantuk.
pendek kata mmg berbaloi untuk dibeli kerana selain dari produk yg cukup hebat..ia juga value for your money. hanya RM175 je cmpare dgn produk lain di pasaran yg harganya bermula dr RM3XX.

malah..klu kita kira campur tolak bahagi...kos yg kita keluarkan untuk membeli pewangi kereta  bagi tempoh 5thn* adalah lebih daripada RM 175. jadi mana yg lebih untung?
smbil² kita menjaga kesihatan kita sambil kita boleh berjimat...

No comments:

Post a Comment

diri ini terpikir².......

diri ini terpikir².......